Veidojot SEO atslēgvārdu stratēģiju, ir svarīgi saprast, ka nav vienas pareizās pieejas, un izvēle starp populāriem atslēgvārdiem ar lielu meklēšanas apjomu un mazāk populāriem atslēgvārdiem ar mazāku meklēšanas apjomu ir atkarīga no vairākiem faktoriem:
Mērķauditorija un Niša
Ja jūsu mērķauditorija ir ļoti specifiska, mazāk populāri atslēgvārdi var būt efektīvāki. Piemēram, nišas produktiem vai pakalpojumiem var būt mazāk konkurences konkrētiem atslēgvārdiem.
Konkurences līmenis
Populāriem atslēgvārdiem ar lielu meklēšanas apjomu bieži ir augsta konkurence. Tas nozīmē, ka var būt grūtāk iegūt augstu pozīciju meklētājprogrammu rezultātos. Ja jūsu vietne ir jauna vai mazāk autoritāra, var būt gudrāk sākt ar mazāk konkurences pilniem atslēgvārdiem.
Long-tail Keywords
Šie ir garāki un specifiskāki atslēgvārdi, kas bieži ir saistīti ar mazāku meklēšanas apjomu, bet var nodrošināt augstāku konversijas likmi, jo tie ir ļoti mērķtiecīgi. Piemēram, vietā “sporta apavi” var izmantot “vīriešu skriešanas apavi sarkanā krāsā”.
Jūsu Mērķi
Ja jūsu galvenais mērķis ir zīmola atpazīstamība vai sasniegt pēc iespējas plašāku auditoriju, tad populāri atslēgvārdi var būt labāka izvēle. Ja jūsu mērķis ir piesaistīt konkrētas nišas vai mērķauditorijas uzmanību, mazāk populāri atslēgvārdi var būt efektīvāki.
Resursi un SEO Zināšanas
Ja jums ir ierobežoti resursi vai SEO pieredze, sākot ar mazāk konkurences pilniem atslēgvārdiem var būt vieglāk un efektīvāk.
Konteksts un Satura Veids
Dažādiem satura veidiem un lapu tipiem var būt atšķirīgi piemēroti atslēgvārdi. Piemēram, bloga rakstiem varētu būt piemērotāki long-tail atslēgvārdi, savukārt produktu lapām varētu būt labāk izmantot atslēgvārdus ar lielāku meklēšanas apjomu.
Visbeidzot, atslēgvārdu izvēlē ir svarīgi veikt rūpīgu pētījumu, izmantojot rīkus kā “Answer the Public”, un regulāri uzraudzīt un pielāgot savu stratēģiju, balstoties uz rezultātiem un SEO tendencēm. Tas ietver ne tikai atslēgvārdu izvēli, bet arī satura kvalitāti un atbilstību mērķauditorijas interesēm un vajadzībām.